2012. február 5., vasárnap

Manhattan Új Paletta- The Fabulous

 A héten betévedtem a Dm.-be és szereztem egy két dolgot, amit szeretnék veletek megosztani bejegyzésről bejegyzésre:)
 Az első, amint a képen is láthatjátok a Manhattan által kiadott új paletta. Nem tudtam neki ellenállni, olyan csajos és az a kis masni nagyon megtetszett:)) A többi paletta közül ez állt hozzám  a legközelebb. Szeretem ezeket a kis palettákat mert könnyen tárolható, mágneses zárnak köszönhetően egyszerű nyitni, zárni, olyan mint egy kis könyvecske:)


Ha felnyitjuk a palettát a következő szemhéj púderek tárulnak elénk: 4 egymással szerintem abszolút jól kombinálható szín, tükör és egy aplikátor.

 Itt láthatjátok közelebbről:

 Az első egy csillámosabb szín a többi pedig mattabb, ami ezen a képen jobban látszik.

 És most lássuk milyen a bőrön:

Nem harsány színekről van szó, a második rózsaszín szín a palettán sokkal lágyabb, mint a többi, de szerintem ez egy szép hétköznapi sminkhez elég is. Ha a színtónust erőteljesebben akarjuk viszont látni, akkor érdemes szemhéjbázist- szemhéj alapozót- is használnunk, de nekem így is nagyon tetszik, szépen mutat feltéve.
 Arra gondoltam, hogy a következő alkalommal csinálok egy sminket ezzel a palettával, illetve letesztelem a catrice eye shadow base termékét is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése