2012. június 3., vasárnap

Vasárnapi regenerálódás...

Sziasztok,
 Tegnap Kittusszal és barátainkkal csaptunk egy görbe estét, ami átnyúlt mára és ez meg is látszott pár óra alvás után a bőrömön. Konkrétan felkeltem és frászt kaptam magamtól:)...ennyit a hajnalig tartó mulatozásról!
 Két terméket teszteltem ma, hiszen úgy gondoltam nincs is jobb alkalom ezen termékek kipróbálására mit mikor egy átmulatott éjszaka nyomai látszanak a bőrömön:)



 Az arcomra a Balea regeneráló mézes- tejes maszkot választottam. ( Nem ez az első Balea termék, amit megkedveltem!) Ez a maszk összetevőinek köszönhetően ápolja, hidratálja és puhává varázsolja a bőrt.
Tartalmaz:
  • tejpeptidek (javítják a bőr rugalmasságát)
  • méz ( kényezteti a bőrt, megköti a nedvességet a sejtekben)
  • E- vitamin
Használat:
  • Egyenletesen vigyük fel a megtisztított arcbőrre
  • szem és száj környékére ne kerüljön
  • hatóidő: 10- 15 perc
  • Kozmetikai kendővel a felesleget távolítsuk el.
 Az első tasak teljes tartalmát rákentem az arcomra és 15 perc elteltével be is szívta a bőröm a krémet.  Ugyanezt tapasztaltam a málnás Balea maszk használatánál. A véleményem az arc maszkkal  kapcsolatban pozitív. Azt hiszem a Cinket tartalmazó tisztító maszk után ő a második favoritom!
Szükség szerint heti 1- 2 alkalommal használhatjuk. 2x8 ml- es kiszerelésben vásárolhatjuk meg a DM.-ben.

 A szememre most viszont a Müllerben vásároltam a MERZ spezial nevezetű szemmaszkot.
Ne feledjétek, hogy a szemkörnyék ápolása nagyon fontos! A szem környékén lévő bőr a legvékonyabb és a legérzékenyebb, ez okozza hogy itt jelennek meg először a szarkalábak.......ezzel sajnos kezdek én is szembesülni:(
  •  Minden este alaposan, de kímélve tisztítsátok meg szemkörnyéketeket a sminktől és szennyeződésektől.
  •  Minden reggel és este használjatok szemkörnyékápoló termékeket.
 De térjünk vissza a most frissen szerzett szemmaszkhoz.
Tartalmaz:
  • hyaluronsav
  • uborka kivonat
  • szója
  • rizspeptidek
  • alga kivonat
Amit ígér:
  • látható öregedés jeleit csökkenti
  • szemkörnyék feszesebbé és frissebbé válik
  • feszültség és fáradság jeleit csökkenti
  • duzzanatok és szem alatti karikák enyhülnek
  • bizonyított hatás két héten belül
Alkalmazás:
  • vigyük fel a maszkot a felső és alsó szemhéjra ill.a környező bőrfelületre
  • hatóidő: 10 perc
  • majd a felesleget távolítsuk el egy kozmetikai kendővel
Minden bőrtípushoz ajánlott. 4x1ml tartalmaz, ami 4 alkalomra elég.

 Nagyon könnyen felvihető. A masz/ krém állaga olyan, mint a hagyományos Nivea krémnek, kicsit zsírosabb. Ami tetszett benne, miközben a szemkörnyékemen volt, egy hűsítő és nyugtató hatást éreztem. Nem irritálta a szemem.


 Miután leszedtem a maradék krémet a szememről tényleg azt tapasztaltam, hogy a karikáim enyhültek és frissebb lett a tekintetem. Csak ajánlani tudom mindenkinek, akár beiktatva heti használatra is! Lányok, irány a Müller!!:)))
 A ránctalanító hatásáról még nem tudok bővebben nyilatkozni, de ezt a terméket nagyon megszerettem látva a hatását és rendszeres használat után kíváncsi leszek majd hogy tünteti el esetleges finomabb kis ráncokat a szemem körül!













3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a maszkokat, kíváncsivá tettét ezzel a szem maszkkal, lehet, én is beruházok egyre! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a szemmaszk most a favorit, nagyon szeretem!!! Ha kiróbáltad írd meg a tapasztalatod, kíváncsi vagyok a te véleményedre is!!!

      Törlés